Anne@Africa.reismee.nl

foto's 25 september

Reacties

Reacties

Jannie

Oh wat mooi!! Prachtig Anne, vind het zo leuk om je enthousiaste verhalen te lezen, zal ik ook wat foto ruimte kado doen? Vind het nl erg leuk om fotos te kijken!!

Anne

Hee tante! Haha dat is goed om te horen! Ik probeer het steeds een beetje kort te omschrijven maar dat lukt nog niet zo goed::p maar ik moet hier helaas betalen voor mb's Internet en het uploaden van foto's kost behoorlijk wat.. en heb nu ruimte voor 500 foto's dus is denk ik nog wel even genoeg;p mocht ik meer foto's willen/kunnen uploaden dan laat ik het wel even weten:) en hoop morgen of overmorgen de foto's van de vic falls te hebben, die zijn echt waanzinnig mooi (A)

Jannie

Hoe kan ik je Helpen met de financien? Ik geniet bijna net zo eel van de verhalen en foto's als jij!! Je schrijft erg verhalend, ik voel de hitte en spanning!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active